לינוי אשרם מדליית זהב - משחקי אירופה: מדליית כסף ללינוי אשרם בקרב רב - ישראל ספורט - לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות.

לינוי אשרם מדליית זהב - משחקי אירופה: מדליית כסף ללינוי אשרם בקרב רב - ישראל ספורט - לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות.. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה.

המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

לינוי אשרם מדליית זהב - בנט בירך: לינוי את אלופה, וונדר ...
לינוי אשרם מדליית זהב - בנט בירך: לינוי את אלופה, וונדר ... from www.srugim.co.il
אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אין טוב מזה, אין מתוק מזה. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. כמה גאווה מרגש עד דמעות!

מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס.

המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ.

מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

גאווה להתעמלות האמנותית הישראלית: ארד לאשרם באליפות העולם ...
גאווה להתעמלות האמנותית הישראלית: ארד לאשרם באליפות העולם ... from www.davar1.co.il
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות.

אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב.

לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

לינוי אשרם / Tw1syyswjkrvxm : מדובר בפעם הראשונה בה אשרם ...
לינוי אשרם / Tw1syyswjkrvxm : מדובר בפעם הראשונה בה אשרם ... from www.ynet.co.il
היום בטוקיו החלום הפך למציאות. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו.

לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית.

לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama